V databázi máme 3 411 zodpovězených dotazů

Výsledky vyhledávání Obnova vodovodů a kanalizací

Nalezeno 44697 právních předpisů:

  • 22/2022 Sb. m. s., Sdělení Ministerstva zahraničních věcí o sjednání Protokolu mezi vládou České republiky a vládou Republiky Srbsko k Dohodě o hospodářské spolupráci mezi vládou České republiky a Radou ministrů Srbska a Černé Hory
  • 547/2020 Sb., Nařízení vlády o úpravě náhrady za ztrátu na výdělku po skončení pracovní neschopnosti nebo při invaliditě vzniklé služebním úrazem nebo nemocí z povolání vojáků při výkonu vojenské základní nebo náhradní služby a výkonu vojenských cvičení, o úpravě náhrady za ztrátu na platu po skončení neschopnosti výkonu služby nebo při invaliditě vzniklé služebním úrazem nebo nemocí z povolání vojáků z povolání a o úpravě náhrady nákladů na výživu pozůstalých (nařízení o úpravě náhrady poskytované vojákům a pozůstalým)
  • 139/2022 Sb., Nařízení vlády o úpravě náhrady za ztrátu na výdělku po skončení pracovní neschopnosti nebo při invaliditě vzniklé služebním úrazem nebo nemocí z povolání vojáků při výkonu vojenské základní nebo náhradní služby a výkonu vojenských cvičení, o úpravě náhrady za ztrátu na platu po skončení neschopnosti výkonu služby nebo při invaliditě vzniklé služebním úrazem nebo nemocí z povolání vojáků z povolání a o úpravě náhrady nákladů na výživu pozůstalých (nařízení o úpravě náhrady poskytované vojákům a pozůstalým)
  • 255/2022 Sb., Nařízení vlády o úpravě náhrady za ztrátu na výdělku po skončení pracovní neschopnosti nebo při invaliditě vzniklé služebním úrazem nebo nemocí z povolání vojáků při výkonu vojenské základní nebo náhradní služby a výkonu vojenských cvičení, o úpravě náhrady za ztrátu na platu po skončení neschopnosti výkonu služby nebo při invaliditě vzniklé služebním úrazem nebo nemocí z povolání vojáků z povolání a o úpravě náhrady nákladů na výživu pozůstalých (nařízení o úpravě náhrady poskytované vojákům a pozůstalým)
  • 303/2018 Sb., Nařízení vlády o úpravě náhrady za ztrátu na výdělku po skončení pracovní neschopnosti nebo při invaliditě vzniklé služebním úrazem nebo nemocí z povolání vojáků při výkonu vojenské základní nebo náhradní služby a výkonu vojenských cvičení, o úpravě náhrady za ztrátu na platu po skončení neschopnosti výkonu služby nebo při invaliditě vzniklé služebním úrazem nebo nemocí z povolání vojáků z povolání a o úpravě náhrady nákladů na výživu pozůstalých (nařízení o úpravě náhrady poskytované vojákům a pozůstalým)

Nejste přihlášen, nemůžete si tak zobrazit obsah těchto ani dalších nalezených předpisů.

Bylo nalezeno 36 dotazů s odpovědí. Zobrazuji dotazy 1 až 10

Dle vyhlášky č. 428/2001 Sb., kterou se provádí zákon č. 274/2001 Sb., o vodovodech a kanalizacích platí, že plán financování obnovy vodovodů a kanalizací schvaluje statutární orgán vlastníka. Je v případě obce statutárním orgánem zastupitelstvo, nebo se jedná o tzv. zbytkovou pravomoc rady obce?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Musí obec, která vlastní vodovod a kanalizaci, zpracovat a realizovat plán financování a obnovy? Kdo tento plán schvaluje?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Obec je provozovatelem splaškové kanalizace. Jak může obec stanovit objem odpadních vod, které jsou do kanalizace vypouštěny odběratelem vodovodu, jestliže ten má kromě odběru vody z vodovodu k dispozici též jiné zdroje vody, např. vlastní studnu, která je opatřena vodoměrem, kterým však není měřeno provozovatelem vodovodu, ale slouží pouze pro výlučnou potřebu odběratele?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Může si obec jako provozovatel a vlastník vodovodu dát podmínku pro připojení na hlavní řad, ve znění: Obec souhlasí s vybudováním vodovodní přípojky podle stavebního zákona s podmínkou, že si nový odběratel vybuduje na hlavním řádu hlavní uzávěr a přívod vody na hranici pozemku na vlastní náklady a po zhotovení se tato část stavby stane majetkem vlastníka vodovodu (obce)?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Obec je vlastníkem a provozovatelem vodovodu. Vodovod je již desítky let veden přes pozemky obecní i soukromé. Věcné břemeno vedení, údržby a oprav nebylo nikdy zřízeno. Obec rozhodla o osazení vodoměrů a těm, kteří osazení neumožnili, zaslala výzvu. Jeden vlastník pozemku, kterým vodovod prochází, ale stále odmítá spolupracovat a umožní osazení pouze za předpokladu, že obec přeloží vodovod mimo jeho pozemek. Vodovod byl vybudován v 70. letech, nemohlo dojít k vydržení věcného břemene ve prospěch obce?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Je možné, aby obec zavedla místní poplatek za zhodnocení stavebního pozemku možností jeho připojení na vodovod nebo kanalizaci podle zákona o místních poplatcích pouze v lokalitě, ve které fakticky nové inženýrské sítě vzniknou, obec je zafinancuje a bude jejich vlastníkem, nebo se automaticky rozumí platnost vyhlášky pro každé nové připojení na stávající vodohospodářskou infrastrukturu na celém území obce?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Obec má v úmyslu uzavřít smlouvu na provozování obecní kanalizace s externím provozovatelem s tím, že kanalizace bude i nadále jejím vlastnictvím. Je nutné v takovém případě zveřejňovat záměr?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Obec prodala pozemky zájemcům o stavební parcely, přičemž kupující uhradili kupní cenu pozemku a zároveň příspěvek na vybudování veřejné infrastruktury (plyn, vodovod, místní komunikace, osvětlení…). Tyto příspěvky pokryly částečnou úhradu stavby infrastruktury, zbytek hradila obec jako investor. V sousedství zmíněných nemovitostí se nachází pozemek v soukromém vlastnictví mimo dosah komunikací a inženýrských sítí. Vlastník této nemovitosti se rozhodl využít nově zbudované infrastruktury a prodat stavební místa za cenu mnohonásobně vyšší oproti obci, ačkoliv se na výstavbě infrastruktury (a tím zhodnocení svého pozemku) nepodílel. Může obec rovněž požadovat po kupcích (nových majitelích) příspěvek na vybudování inženýrských sítí? Může těmto osobám obec znemožnit napojení na sítě, které jsou v jejím vlastnictví (vodovod, kanalizace)?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Jak postupovat v případě, že obec je vlastníkem vodovodu, celá obec je zasíťovaná a nyní majitel stavebního pozemku, který rozdělí na 4 parcely a je na konci obce, požaduje od obce, aby vodovod prodloužila na tyto parcely a tím je připojila? Musí obec tomuto požadavku vyhovět?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Obec vybudovala tlakovou kanalizaci, ale někteří občané obce se k této kanalizaci nechtějí připojit. Jakým způsobem můžeme přinutit občany o spolupráci, resp. o připojení ke kanalizaci?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.