V databázi máme 3 385 zodpovězených dotazů

Výsledky vyhledávání Zařazení obecní policie do organizační struktury obecního úřadu

Bylo nalezeno 62 dotazů s odpovědí. Zobrazuji dotazy 11 až 20

Může člen zastupitelstva obce dát výpověď zaměstnanci obce zařazenému do obecního úřadu?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Může funkci pověřence pro ochranu osobních údajů vykonávat i zaměstnanec obce zařazený do obecního úřadu?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Nevíme si rady s určením počtu zaměstnanců zařazených do obecního úřadu. Nemáme žádné odbory, jsme malý úřad s panem starostou a jednou úřednicí, ale zároveň zaměstnáváme uklízečku na část úvazku a každou sezónu několik pracovníků na údržbu veřejné zeleně na plný úvazek. Zatím je stanovený jen jeden zaměstnanec zařazený do OÚ, ale myslíme si, že by to asi mělo být jinak. Nevíme si rady ani s tím, jaký počet schválit, když každoročně zaměstnáváme předem blíže neurčitelný počet lidí na údržbu obce.

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Je možné, aby zaměstnanec zařazený do obecního úřadu zároveň vykonával funkci neuvolněného místostarosty?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Jsou pojistné smlouvy, které uzavřel tajemník obecního úřadu bez projednání v orgánech obce a které organizační řád obecního úřadu neumožňuje tajemníkovi uzavírat, neplatné?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

V minulosti jsme přijali do pracovního poměru pracovnici na pomocné sekretářské a servisní práce – kopírování, obsluha ústředny apod., tedy mimo režim zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků. Pracovnice byla šikovná a provoz úřadu si vyžádal občas zástup i v úřednické činnosti, postupně tedy začala vypomáhat i v správních činnostech (zástupy za nemoc apod.), proto jsme ji přihlásili ke zkoušce zvláštní odborné způsobilosti, kterou úspěšně absolvovala. V současné době připravujeme organizační změny, kdy po odchodu kolegyně budeme snižovat počet zaměstnanců obce zařazených do obecního úřadu sloučením dvou pracovních pozic, a to místa „úřednice“ a místa „se servisními činnostmi“. Máme spolehlivou zacvičenou kolegyni, která splňuje podmínky pro obsazení sloučené pozice, je tedy nutné vyhlašovat veřejnou výzvu? V podstatě nepřijímáme nového zaměstnance, pouze slučujeme funkce, ale dostali bychom se do stavu, kdy úředník nebyl přijat na základě veřejné výzvy. Přitom je přirozené, že chceme využít zaměstnance, který okamžitě bude vykonávat potřebnou agendu, zná podmínky uvnitř úřadu, umí komunikovat s lidmi, je proškolen apod.

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Jak postupovat při zrušení funkce tajemníka v obci I. stupně, která nemá zákonnou povinnost tajemníka zřizovat?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Komu může být zpřístupněn zápis z jednání zastupitelstva obce a zápis z jednání rady obce? Je snaha předkládat zápisy z jednání rady obce všem zaměstnancům obecního úřadu (strážníkům obecní policie, úředníkům, apod.).

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Jak postupovat, když obec potřebuje zrušit pracovní místo na obecním úřadě?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

V městském multifunkční centru vzniklo nové pracovní místo – vedoucí kulturního domu. Nejedná se o příspěvkovou organizaci, nový zaměstnanec bude zaměstnancem města, zřejmě jmenovaný vedoucí radou města. O toto místo se uchází ve výběrovém řízení také současný zastupitel, předseda komise kultury. Bude se v tomto případě jednat o neslučitelnost funkcí a musí být na toto místo jmenován radou města?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.