V databázi máme 3 381 zodpovězených dotazů

Výsledky vyhledávání elektronická úřední deska

Bylo nalezeno 55 dotazů s odpovědí. Zobrazuji dotazy 41 až 50

Je nutné anonymizovat rodné číslo občana na přijatém usnesení exekutorského úřadu, který dokument žádá vyvěsit na úřední desku obecního úřadu? Na dokumentu je uvedeno celé jméno a adresa včetně rodného čísla.

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Je pro obec, jako veřejnoprávní instituci, vhodné k podpisu smluv používat platformy pro kvalifikovaný elektronický podpis (např. DigiSign či DocuSign a jim podobné)?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Může obec z vlastní iniciativy zveřejnit na úřední desce seznam pracovních dohod uzavřených s jednotlivými pracovníky obce?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Kolik dní před projednáním rozpočtu zastupitelstvem musí být zveřejněn návrh rozpočtu na úřední desce? Počítá se do této lhůty i den zveřejnění a den samotného projednání?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Lze jednat a odpovědně hlasovat o bodech programu zasedání zastupitelstva bez zveřejnění informací o veřejném zasedání na úřední desce obce?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Je někde v zákoně specifikováno, jak musí být vedeny webové stránky obce?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Obci byl doručen e-mail s přílohou naskenované žádosti o poskytnutí informací dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím. Text mailu je následující: Vážený pane starosto, jsem energetický poradce a vím, že vaší obci dokáži přinést úspory v oblasti energetiky, a proto Vám v příloze zasílám Žádost o poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb. Dovoluji si Vás tímto požádat o zaslání ročního vyúčtování faktur energií u vaší obce.“ Jak má obec, a zda vůbec, na podanou žádost reagovat?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Chceme maximálně digitalizovat příchozí poštu a procesy na úřadě. Můžeme příchozí analogový dokument (např. podepsané podání občana) digitalizovat autorizovanou konverzí z moci úřední, bez souhlasu osoby podepsané na dokumentu, a do spisové služby zaevidovat získaný elektronický originál? Následně analogový dokument "zahodit"?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Rada města svým usnesením schválila ceník za poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, kde je stanovena i cena za pořízení elektronické kopie. V souvislosti se žádostí žadatele o poskytnutí kopie spisu v elektronické podobě, byla žadateli vyčíslena částka za poskytnutí elektronických kopií. Žadatel podal stížnost na postup, kde uváděl, že s úřadem komunikuje datovou schránkou, všechny dokumenty již v elektronické podobě jsou k dispozici, a tudíž po něm úplatu nelze požadovat. Elektronické spisy však obec nevede, dokumenty tiskne a eviduje v centrální evidenci žádostí o informace v tištěné podobě. Postupovala obec správně, když požadovala úhradu za pořízení elektronických kopií ze spisu?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Může starosta obce svolat řádné zasedání zastupitelstva obce, pokud informace o tomto zasedání nebyla zveřejněna na úřední desce obce, ale byla vyhlášena obecním rozhlasem 12 dní před jeho konáním? Jsou přijatá usnesení za takových podmínek platná?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.