V databázi máme 3 390 zodpovězených dotazů

Výsledky vyhledávání elektronická podoba

Nalezeno 4524 právních předpisů:

  • 35/2004 Sb., Vyhláška, kterou se stanoví náležitosti, forma elektronické podoby a datové rozhraní protokolu o kontrole jakosti pitné vody a vody koupališť
  • 134/2004 Sb., Vyhláška, kterou se mění vyhláška č. 35/2004 Sb., kterou se stanoví náležitosti, forma elektronické podoby a datové rozhraní protokolu o kontrole jakosti pitné vody a vody koupališť
  • 562/2006 Sb., Vyhláška, kterou se stanoví způsob převedení listin do elektronické podoby, způsob nakládání s převedenými listinami a obligatorní elektronická podoba listin (vyhláška o digitalizaci obchodního rejstříku)
  • 250/2017 Sb., Zákon o elektronické identifikaci
  • 300/2008 Sb., Zákon o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů

Nejste přihlášen, nemůžete si tak zobrazit obsah těchto ani dalších nalezených předpisů.

Bylo nalezeno 35 dotazů s odpovědí. Zobrazuji dotazy 1 až 10

Rada města svým usnesením schválila ceník za poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, kde je stanovena i cena za pořízení elektronické kopie. V souvislosti se žádostí žadatele o poskytnutí kopie spisu v elektronické podobě, byla žadateli vyčíslena částka za poskytnutí elektronických kopií. Žadatel podal stížnost na postup, kde uváděl, že s úřadem komunikuje datovou schránkou, všechny dokumenty již v elektronické podobě jsou k dispozici, a tudíž po něm úplatu nelze požadovat. Elektronické spisy však obec nevede, dokumenty tiskne a eviduje v centrální evidenci žádostí o informace v tištěné podobě. Postupovala obec správně, když požadovala úhradu za pořízení elektronických kopií ze spisu?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Je nutné zasílat ke zveřejnění vždy též elektronickou verzi dokumentu?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Je třeba rozpočet, rozpočtová opatření, závěrečný účet atd. zveřejňovat na úřední desce? Je na venkovní úřední desku třeba dávat v listinné podobě vše, nebo je dostačující zveřejnění informace, kde je dokument k nahlédnutí v elektronické a kde v listinné podobě?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Kterým subjektům se zasílá povinný výtisk obecního zpravodaje? Postačí zaslání v elektronické podobě nebo musí jít o tištěné vydání?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Má obec povinnost zaslat zastupiteli obce zápis a usnesení z jednání rady na emailovou adresu?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Musí obec umožnit nahlédnout komukoliv do právních předpisů obce ve fyzické podobě na obecním úřadu nebo postačí prostřednictvím dálkového přístupu ve Sbírce právních předpisů územních samosprávných celků?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Jak dlouho musí být na úřední desce (fyzické a elektronické) vyvěšen schválený rozpočet?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Jakým způsobem obec vede evidenci právních předpisů obce?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Jako zastupitel jsem žádal obec o předání platných obecně závazných vyhlášek, jednacího řádu a organizačního řádu úřadu obce v písemné podobě pro odpovědný výkon své funkce. Pracovnice úřadu mi však tyto dokumenty předala s tím, že jí mám zaplatit za její odvedenou práci a kopírování. Je tento postup správný?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Je povinností obce mít a archivovat listinnou Sbírku zákonů?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.