Informace o zasedání zastupitelstva je potřebné vyvěsit na fyzické úřední desce či stačí na elektronické?
Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.
Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.
Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.
Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.
Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.
Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.
Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.
Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.
Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.
Ano, je to možné. V situaci, kdy je nezbytné, aby se s ohledem na hrozící povodeň či odstranění jejich následků konalo zasedání zastupitelstva, je možné zveřejnit informace o místě, době a navrženém programu připravovaného zasedání zastupitelstva obce na úřední desce obecního úřadu alespoň po dobu 2 dnů před zasedáním zastupitelstva obce.
Případné záležitosti, které se netýkají řešení situací souvisejících s hrozící povodní, ale mohou být na tomto zasedání projednávány pouze tehdy, jestliže byla informace zveřejněna alespoň 7 dnů před zasedáním zastupitelstva obce.
Obdobně to platí i v situacích, kdy se již odstraňují následky povodní.
K tomuto dotazu se váže 1 ustanovení právních předpisů.
Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.