V databázi máme 3 385 zodpovězených dotazů

Výsledky vyhledávání lhůty

Bylo nalezeno 277 dotazů s odpovědí. Zobrazuji dotazy 51 až 60

Úřad má stanovený pružný začátek a konec pracovní doby, mezitím má stanovenou pevnou pracovní dobu a zároveň zaměstnanec může práci vykonávat v době od 6:00 hodin do 18:00 hodin. Účast vedoucích odborů je na zasedání zastupitelstva povinná, tedy jedná se o nařízený přesčas ze strany zaměstnavatele. Zastupitelstvo obvykle zasedá ve středu od 16:00 hodin. Pevná pracovní doba je do 15:00 hodin, pružná, volitelná část pracovní doby do 18:00 hodin. Jak postupovat v případě finanční kompenzace či jiné kompenzace účasti vedoucích na zasedání zastupitelstva po 18:00 hodině, pokud se zastupitelstvo protáhne? Je povinností zaměstnavatele zaplatit tuto práci přesčas příp. nabídnout jinou kompenzaci (např. vybrat si náhradní volno za tyto hodiny)? Může zaměstnavatel požadovat účast vedoucího odboru na zasedání zastupitelstva i po 18:00 hodině v rámci výkonu své funkce bez nároku na jakoukoliv kompenzaci?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Chtěli bychom na nově vytvořené pracovní místo (řadového) úředníka přijmout zaměstnance. Můžeme s ním uzavřít pracovní poměr na dobu určitou?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Úředník vybraný na základě výběrového řízení sám skončí pracovní poměr sjednaný na dobu neurčitou ve zkušební době. Musí být znovu vyhlášeno výběrové řízení anebo se pracovní poměr může sjednat s některým z uchazečů z předešlého výběrového řízení?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Ředitel školského zařízení byl uvolněn pro výkon veřejné funkce. Na jeho místo byl konkursním řízením jmenován „dočasný“ ředitel na dobu určitou (po dobu mandátu uvolněného ředitele). Uvolněný ředitel se však předčasně vzdal jak svého mandátu, tak místa ředitele školského zařízení. Stane se tak automaticky „dočasný“ ředitel školského zařízení „stálým“ ředitelem ke dni ukončení pracovní poměru s uvolněným ředitelem?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Jak postupovat v případě, že mají být starosta i místostarosta mimo obec a nebude tedy možné, aby vykonávali svoji funkci? Je nutné ustanovit jim zástupce po dobu jejich nepřítomnosti?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Má obec možnost uzavírat smlouvy s dodavateli energií na dobu neurčitou?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Je i obec jakožto zaměstnavatel povinna zpracovat rozvrh týdenní pracovní doby pro své zaměstnance v pracovním poměru, a nadto vést u zaměstnanců evidenci počátku a konce pracovní směny?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Jaký je zákonný důvod k přerušení provozu mateřské školy v době hlavních letních prázdnin (tzn. v červenci a srpnu)?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Je možné po koupi nemovitosti (obchodu), ponechat stávajícího nájemce v nájmu např. na dobu 1 roku, aby měl možnost se někam přesunout, doprodat zásoby atd., s tím, že se s ním podepíše nová smlouva na dobu určitou nebo se musí ihned vystěhovat a pak udělat poptávkové řízení na nového nájemce?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Komu a v jakých lhůtách je třeba oznámit změnu zřizovací listiny příspěvkové organizace obce?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.