V databázi máme 3 390 zodpovězených dotazů

Výsledky vyhledávání přístup finančního výboru k osobním údajům

Nalezeno 33985 právních předpisů:

  • 43/1988 Sb., Ústavní zákon České národní rady o souhlasu ke změnám hranic České socialistické republiky na hraničních vodních tocích s Polskou lidovou republikou
  • 121/1981 Sb., Ústavní zákon o souhlasu ke změnám hranic České socialistické republiky s Německou demokratickou republikou
  • 30/1974 Sb., Ústavní zákon České národní rady o souhlasu ke změnám hranic České socialistické republiky
  • 107/1948 Sb., Ústavní zákon, kterým se prodlužuje lhůta k podání žádostí o udělení státního občanství krajanům vracejícím se do vlasti
  • 374/2015 Sb., Zákon o ozdravných postupech a řešení krize na finančním trhu

Nejste přihlášen, nemůžete si tak zobrazit obsah těchto ani dalších nalezených předpisů.

Bylo nalezeno 31 dotazů s odpovědí. Zobrazuji dotazy 1 až 10

Při schůzi finančního výboru mohou být zkontrolovány a prověřeny všechny smlouvy a dohody uzavřené mezi obcí a subjekty či osobami?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Může se finanční a kontrolní výbor seznamovat s osobními údaji zaměstnanců obce?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Je v kompetenci finančního výboru kontrolovat platy zaměstnanců, včetně nahlížení do jejich zaměstnaneckých smluv a osobních složek, bez vědomí starosty?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Obci byl doručen požadavek, jehož obsahem je uplatnění nároku na náhradu imateriální újmy a námitka proti zveřejnění osobních údajů. Žadatel podal žádost o informace ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím. Této žádosti bylo také vyhověno, načež kladná odpověď obce byla zveřejněna na obecním webu současně s osobními údaji žadatele. Žadatel nyní uvádí, že tímto nesprávným úředním postupem obce mělo dojít k porušení právních předpisů o ochraně osobních údajů. Žadatel se nyní dožaduje odstranění osobních údajů z webových stránek a současně požaduje peněžitou náhradu nemajetkové újmy, která mu tímto nezákonným postupem vznikla. Je jeho nárok opodstatněný?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

finanční výbor právo kontrolovat bankovní výpisy obce nebo platy zaměstnanců obce?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Může finanční výbor obce kontrolovat, v jaké výši jsou vypláceny mzdy a odměny zaměstnancům obce?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Na veřejném zasedání zastupitelstvo obce rozhodlo o tom, že nebude zveřejňovat zápisy kontrolního a finančního výboru. Nyní o tyto informace žádá občan obce, je obec povinna mu je poskytnout?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Jaké jsou pravomoci finančního výboru?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Lze anonymizaci osobních údajů při poskytování informace podle zákona o svobodném přístupu k informacím považovat za mimořádné vyhledávání?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Obci byla doručena žádost o poskytnutí informací dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, a to o kopie veškerých smluv a dohod, jejichž předmětem byl převod vlastnického práva k nemovitým věcem obce na třetí osoby za určité období. Je tato žádost oprávněná?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.