V databázi máme 3 382 zodpovězených dotazů

Výsledky vyhledávání počet zaměstnanců

Bylo nalezeno 31 dotazů s odpovědí. Zobrazuji dotazy 21 až 30

Může být do funkce kronikáře ustanovena osoba pouze na základě rozhodnutí starosty nebo o této záležitosti musí rozhodnout zastupitelstvo obce hlasováním? Musí se vystavovat jmenovací dekret?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Vydává nějaké vnitřní předpisy zastupitelstvo obce (kromě jednacího řádu), popř. může si tuto pravomoc vyhradit?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Právnická osoba sídlící v naší obci nám kvůli vzájemným neshodám vyhrožuje, že přemístí své sídlo do jiné obce, a že tak připraví naši obec o značnou část příjmů z rozpočtového určení daní. Lze zjistit konkrétní částku, která plyne do rozpočtu obce z podnikání tohoto konkrétního subjektu?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Velká společnost má v naší obci provozovnu. Chtěli bychom, aby si zde zřídila rovněž sídlo, aby obci z rozpočtového určení daní z této společnosti plynuly příjmy. Je naše úvaha správná?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Kdo určuje výši platů zaměstnancům obecního úřadu a kdo rozhoduje o jejich počtu? Mají zastupitelé nárok znát výši platů jednotlivých zaměstnanců?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Jak postupovat, když obec potřebuje zrušit pracovní místo na obecním úřadě?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Zákon o obcích od 1. 1. 2024 přinesl nový způsob výpočtu výše odměn zastupitelů. V čem tento způsob spočívá?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

V minulosti jsme přijali do pracovního poměru pracovnici na pomocné sekretářské a servisní práce – kopírování, obsluha ústředny apod., tedy mimo režim zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků. Pracovnice byla šikovná a provoz úřadu si vyžádal občas zástup i v úřednické činnosti, postupně tedy začala vypomáhat i v správních činnostech (zástupy za nemoc apod.), proto jsme ji přihlásili ke zkoušce zvláštní odborné způsobilosti, kterou úspěšně absolvovala. V současné době připravujeme organizační změny, kdy po odchodu kolegyně budeme snižovat počet zaměstnanců obce zařazených do obecního úřadu sloučením dvou pracovních pozic, a to místa „úřednice“ a místa „se servisními činnostmi“. Máme spolehlivou zacvičenou kolegyni, která splňuje podmínky pro obsazení sloučené pozice, je tedy nutné vyhlašovat veřejnou výzvu? V podstatě nepřijímáme nového zaměstnance, pouze slučujeme funkce, ale dostali bychom se do stavu, kdy úředník nebyl přijat na základě veřejné výzvy. Přitom je přirozené, že chceme využít zaměstnance, který okamžitě bude vykonávat potřebnou agendu, zná podmínky uvnitř úřadu, umí komunikovat s lidmi, je proškolen apod.

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Od 1. 1. 2024 platí nová právní úprava odměňování zastupitelů. Znamenalo to automaticky také zrušení všech dříve přijatých usnesení zastupitelstev o stanovení výše odměn neuvolněných členů zastupitelstva obce, nebo bylo možné odměny podle těchto usnesení odměny i v roce 2024, potažmo i v letech následujících, dále vyplácet?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Kdo v obci rozhoduje o podobě vnitřního oznamovacího systému?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.