V databázi máme 3 382 zodpovězených dotazů

Výsledky vyhledávání spisová služba

Bylo nalezeno 10 dotazů s odpovědí.

Musí vést obec elektronickou spisovou službu? Obec ji vede pouze v papírové knize.

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Chceme maximálně digitalizovat příchozí poštu a procesy na úřadě. Můžeme příchozí analogový dokument (např. podepsané podání občana) digitalizovat autorizovanou konverzí z moci úřední, bez souhlasu osoby podepsané na dokumentu, a do spisové služby zaevidovat získaný elektronický originál? Následně analogový dokument "zahodit"?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Je obecní úřad povinen přijmout jakoukoliv listinu doručenou na jeho podatelnu?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Je nutné zapisovat došlé faktury do podacího deníku obce, když jsou následně vedeny v samostatné evidenci faktur, kde mají přiděleno své číslo, podle kterého jsou evidovány i zakládány?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Může uvolněný člen zastupitelstva provádět legalizaci a vidimaci, vybírat poplatky, vést spisovou službu aj. na obecním úřadě? Ke všem činnostem má osvědčení.

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Rada města svým usnesením schválila ceník za poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, kde je stanovena i cena za pořízení elektronické kopie. V souvislosti se žádostí žadatele o poskytnutí kopie spisu v elektronické podobě, byla žadateli vyčíslena částka za poskytnutí elektronických kopií. Žadatel podal stížnost na postup, kde uváděl, že s úřadem komunikuje datovou schránkou, všechny dokumenty již v elektronické podobě jsou k dispozici, a tudíž po něm úplatu nelze požadovat. Elektronické spisy však obec nevede, dokumenty tiskne a eviduje v centrální evidenci žádostí o informace v tištěné podobě. Postupovala obec správně, když požadovala úhradu za pořízení elektronických kopií ze spisu?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Čím musí být opatřen dokument po svěšení z úřední desky kromě data svěšení? Musí jej potvrdit svým podpisem přímo starosta (např. u záměrů prodeje, rozpočtu obce nebo informace o konání zastupitelstva) nebo stačí podpis osoby, která je za vyvěšení a svěšení odpovědná?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Existuje nějaký seznam směrnic, které by měla obec mít?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Obci byl doručen e-mail s přílohou naskenované žádosti o poskytnutí informací dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím. Text mailu je následující: Vážený pane starosto, jsem energetický poradce a vím, že vaší obci dokáži přinést úspory v oblasti energetiky, a proto Vám v příloze zasílám Žádost o poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb. Dovoluji si Vás tímto požádat o zaslání ročního vyúčtování faktur energií u vaší obce.“ Jak má obec, a zda vůbec, na podanou žádost reagovat?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Dle ustanovení § 110 odst. 4 písm. e) zákona o obcích vydává spisový a skartační řád tajemník obecního úřadu, nevydává-li jej rada obce. Postačí, když spisový řád schválí a vydá tajemník obecního úřadu, nebo je nutné jej schválit radou obce?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.