V databázi máme 3 390 zodpovězených dotazů

Výsledky vyhledávání výběrové řízení

Nalezeno 14689 právních předpisů:

  • 186/2009 Sb., Vyhláška o stanovení postupu při vyhlášení výběrového řízení na rezidenční místo, průběhu výběrového řízení na rezidenční místo a základních kritériích výběru rezidenta (o rezidenčních místech)
  • 377/2000 Sb., Nařízení vlády o pravidlech výběrového řízení na funkci přednosty okresního úřadu
  • 247/1993 Sb., Vyhláška ministerstva zdravotnictví o výběrovém řízení na vedoucí funkce ve zdravotnických organizacích a zařízeních v působnosti ministerstva zdravotnictví, okresních úřadů a obcí
  • 444/1992 Sb., Vyhláška ministerstva vnitra České republiky o pravidlech výběrového řízení na funkci přednosty okresního úřadu
  • 353/2019 Sb., Zákon o výběru osob do řídících a dozorčích orgánů právnických osob s majetkovou účastí státu (nominační zákon)

Nejste přihlášen, nemůžete si tak zobrazit obsah těchto ani dalších nalezených předpisů.

Bylo nalezeno 77 dotazů s odpovědí. Zobrazuji dotazy 71 až 77

Může rada obce na základě schváleného rozpočtu (na začátku roku) a následně radou provedeného výběrového řízení, pověřit starostu uzavřením smlouvy o dílo v hodnotě cca 6.000.000 Kč, bez schválení zastupitelstva, kterému je toto jen dáno na vědomí s měsíčním zpožděním?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Obec schválila záměr na prodej pozemku, na který reagovali dva zájemci. Jeden zaslal konkrétní nabídku, která přesahovala znaleckým posudkem stanovenou minimální cenu, včetně složení požadované jistiny. Druhý zájemce zaslal pouze informační dopis, ve kterém projevil v případě žádného zájemce zájem o individuální jednání s obcí o prodeji pozemku s tím, že stanovená minimální cena je příliš vysoká. Na základě doručených nabídek schválilo zastupitelstvo prodej pozemku prvnímu zájemci s tím, že uložilo vedení obce jednat s tímto zájemcem o konkrétních podmínkách smlouvy a tu následně předložit ke schválení. V průběhu jednání o smlouvě vyšla najevo skutečnost, že poplatek za vynětí pozemku z pozemkového fondu bude cca 10x vyšší než se původně předpokládalo, a tudíž pro zájemce při úhradě navrhnuté kupní ceny a zmíněného poplatku nerentabilní. Proto jsme přistoupili ke korekci (snížení) kupní ceny, která je pro obec a kupujícího stále zajímavá a akceptovatelná a její výše je stále vyšší, než cena stanovená znaleckým posudkem. Je takový postup možný? Můžeme pokračovat v jednání, není nutné zveřejnit nový záměr?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

V rámci výběrového řízení na veřejnou zakázku (zjednodušené podlimitní řízení) byl vybrán dodavatel, vše bylo řádně schváleno zastupitelstvem obce. Bohužel schvalování a administrativa se ze strany obce protáhla a vybraný dodavatel už nyní ví, že dílo nestihne v termínu dle původní smlouvy stavebně zhotovit včas a nechce nyní smlouvu podepsat. Jaké jsou možnosti s posunutím termínu ve smlouvě o měsíc?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

V městském multifunkční centru vzniklo nové pracovní místo – vedoucí kulturního domu. Nejedná se o příspěvkovou organizaci, nový zaměstnanec bude zaměstnancem města, zřejmě jmenovaný vedoucí radou města. O toto místo se uchází ve výběrovém řízení také současný zastupitel, předseda komise kultury. Bude se v tomto případě jednat o neslučitelnost funkcí a musí být na toto místo jmenován radou města?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Obec v rozpočtu na loňský rok schválila částku 4 mil. Kč s DPH na realizaci projektu. Řádně proběhlo výběrové řízení a vysoutěžila se stavební společnost. Obec podepsala smlouvu o dílo a společnosti předala „staveniště“. Starosta v návrhu rozpočtu na letošní rok předkládá navýšení na tento projekt o 1 mil. Kč a požaduje od zastupitelstva obce schválení. Není to v rozporu se zákonem o zadávání veřejných zakázek?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Obec má uzavřenou smlouvu s dodavatelem energií Amper Market, který má svou činnost ukončit stejně jako Bohemia Energy. Jak má obec nyní postupovat?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

V minulosti jsme přijali do pracovního poměru pracovnici na pomocné sekretářské a servisní práce – kopírování, obsluha ústředny apod., tedy mimo režim zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků. Pracovnice byla šikovná a provoz úřadu si vyžádal občas zástup i v úřednické činnosti, postupně tedy začala vypomáhat i v správních činnostech (zástupy za nemoc apod.), proto jsme ji přihlásili ke zkoušce zvláštní odborné způsobilosti, kterou úspěšně absolvovala. V současné době připravujeme organizační změny, kdy po odchodu kolegyně budeme snižovat počet zaměstnanců obce zařazených do obecního úřadu sloučením dvou pracovních pozic, a to místa „úřednice“ a místa „se servisními činnostmi“. Máme spolehlivou zacvičenou kolegyni, která splňuje podmínky pro obsazení sloučené pozice, je tedy nutné vyhlašovat veřejnou výzvu? V podstatě nepřijímáme nového zaměstnance, pouze slučujeme funkce, ale dostali bychom se do stavu, kdy úředník nebyl přijat na základě veřejné výzvy. Přitom je přirozené, že chceme využít zaměstnance, který okamžitě bude vykonávat potřebnou agendu, zná podmínky uvnitř úřadu, umí komunikovat s lidmi, je proškolen apod.

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.