V databázi máme 3 346 zodpovězených dotazů

Jak efektivně komunikovat a zvládat konflikty na pracovišti

Manažerské dovednostiÚřad a jeho fungování
2 990 Kč
3 617,90 Kč vč. DPH
bez DPH na osobu

Cíl kurzu

  • Přispět k osvojení pravidel efektivní komunikace v podmínkách úřadu s různými typy spolupracovníků a občanů.
  • Představit základní způsoby předávání informací a druhy komunikace.
  • Obeznámit s možnostmi řešení konfliktů a procesem vyjednávání se spolupracovníkem a s občanem.
  • Seznámit s technikami aktivního naslouchání a argumentace. 

Kurz je určen vedoucím oddělení, vedoucím odborů, tajemníkům obecních úřadů, eventuálně vedoucím pracovníkům příspěvkových organizací a organizačních složek obcí. Obsah je koncipován pro všechny vedoucí zaměstnance úřadu, kteří se dostávají do zátěžových situací a komplikovaného vyjednávání se spolupracovníky, politiky a občany.


Obsah kurzu

  • Komunikace (např. komunikační bariéry, pozornost, signály, spolupráce, model přenosu, verbální a neverbální komunikace).
  • Zvládání konfliktu (např. druhy konfliktu, možnosti řešení, interpersonální konflikty, skupinové konflikty, stres a jeho symptomy, zvládání stresové zátěže, relaxace).
  • Aktivní naslouchání a argumentace (např. empatie, zrakový kontakt, vhodné postoje, pozornost, postupy a techniky, argumentační fauly).
  • Vyjednávání (např. taktiky, negociační přístupy, nátlak, faktory úspěšného jednání).
  • Praktický nácvik.
  • 2. 10. 2024
  • od 9:00 do 14:00
  • Prezenční / On-line